Sluit deze melding

Stichting OOM maakt gebruik van cookies

Deze website maakt gebruik van cookies. Voor meer informatie verwijzen we u naar onze Cookie Policy.



Werknemers:

Cursusverzoek voor deze cursus indienen bij uw werkgever? klik hier

Werkgevers:

OOM-Bijdrage voor deze cursus aanvragen? klik hier

Waarschijnlijk komt u in aanmerking voor een bijdrage van OOM. Klik hier om de voorwaarden te bekijken.

Zoekresultaat: 8 van 10 cursussen Terug

ECI Ridder iQ Service & Onderhoud7,9

Bestemd voor:

Gebruikers van de module Service & Onderhoud in Ridder iQ. Deze training is zowel geschikt voor bedrijven die gebruik maken van de Ridder iQ Service Remote App als bedrijven die de app niet gebruiken. De focus ligt op de planning en registratie van service binnen Ridder en is niet zozeer voor de monteur bedoeld.

Duur:

1 dag

Thuisstudie/schriftelijke cursus:

Nee

Prijs:

€ 495,00

E-Learning:

Nee

Is modulair te volgen:

Nee

De training ‘Service & onderhoud’ is bedoeld voor gebruikers die vanuit kantoor te maken hebben met service en onderhoud. Diegene die de contracten beheren, service bonnen maken, monteurs plannen en werkzaamheden verwerken. De training heeft dan ook als focus: hoe beheren we vanuit Ridder iQ onze service en onderhoud afdeling. We starten de dag met het aanmaken en beheren van de machines of installaties waar we onderhoud op verlenen. Bij deze serviceobjecten leert u uitgebreide informatie vast te leggen en komen ook structuren aan de orde. Vervolgens maakt u contracten aan en leert u hoe u onderhoudsservice intervallen kunt invoeren. Zodat u dit bijvoorbeeld kunt inzetten voor periodiek onderhoud.

In de middag krijgt u verdere uitleg en gaat u oefenen met de serviceplanning. U maakt bonnen aan en registreert of verwerkt hierop uren en materialen. Verder staan we stil bij diverse handige opties zoals reisregels en meldingscodes die dit proces kunnen vereenvoudigen. Ten slotte zet u de facturen klaar voor verwerking. Op deze manier heeft u, aan het einde van de dag, het gehele proces behandeld van begin tot einde. Of u nu een gebruiker bent van Ridder iQ die voor het eerst met de service module aan de slag wilt, of u werkt al langer met de module: het is een dag waarin u met veel nieuwe aangeleerde vaardigheden en kennis vandaan komt.

Serviceobjecten, contracten en intervallen aanmaken en beheren
Werken met meldingscodes en reisregels
Serviceorders en servicebonnen aanmaken
Serviceplanning
Verwerken van service registraties
Invoeren van monteurs, bussen en servicedelen
Service instellingen

Bijzonderheden

Deze training wordt standaard in onze volledig ingerichte trainingslokalen op ons kantoor te Leusden gegeven.

Gewenste vooropleiding/werkervaring

Om deel te kunnen nemen aan deze cursus dient u minimaal basiskennis te hebben van Ridder iQ.

Lesmateriaal

Praktische oefeningen en presentatie in pdf-formaat.

Lees verder

Klik hier om meer informatie over deze cursus in te zien.

Instituut

ECI Software Solutions B.V.
Philipsstraat 9
3833 LC Leusden
T: (088) 6363900
F:
E: nl-training@ecisolutions.com
W: www.ecisolutions.com/nl

Klik hier om de annuleringsvoorwaarden in te zien.

Uw interesse kenbaar maken?

Stuur hier direct een mail!

Stuur hier direct een mail!

Verzenden

Het instituut stuurt u rechtstreeks informatie over deze en/of andere cursussen van het instituut.

Locaties & data

Disclaimer: bij het gebruik van deze website stemt u in met deze disclaimer. OOM is niet aansprakelijk voor de kwaliteit en de getoonde inhoud en prijs van de cursus. Er kunnen op basis van de informatie op deze website geen rechten ontleend worden t.b.v. eventuele subsidies van OOM of anderen.